DNR-Q 2.0 komt er aan!
Een jaar na de lancering van DNR-Q zijn we verheugd om versie 2.0 aan te kondigen.
Onze unieke tool om DNR-STB takenlijsten samen te stellen is geheel vernieuwd en uitgebreid met nieuwe functionaliteiten. Dankzij het nieuwe ontwerp was het samenstellen van takenlijsten en/of offertes nog nooit zo eenvoudig en bereikbaar.
Wat biedt DNR-Q 2.0?
- web-compatibiliteit! DNR-Q 2.0 is nu ook als web-applicatie beschikbaar – naast het gebruik als SaaS-applicatie vanuit FileMaker Pro
- de mogelijkheid om meerdere rollen en disciplines per taak toe te kennen;
- vergaande automatisering van toekenning van rollen en disciplines bij taken;
- calculatienormen: omvang van projecten is nu snel te wijzigen door het gebruik van calculatienormen;
- templatebeheer binnen de applicatie;
- de standaard taakbibliotheken (standaard DNR2014, CR2013) zijn nu uitbreidbaar met eigen taakversies;
- het toevoegen van eigen disciplines en rollen;
- categorisering van disciplines en rollen;
- directe support-aanvragen vanuit applicatie;
- uitbreiding van de exportformaten: pdf, csv, txt (base64 gecodeerd) en json;
- en meer….
De versie is thans in BETA-test en zal naar verwachting medio maart beschikbaar komen. Hou de website en deze nieuwsbrief in de gaten!
Introductie nieuw abonnement!
Voor gebruikers die minder vaak een taaklijsten of offertes hoeven samen te stellen, maar toch de kracht van de DNR-Q willen gebruiken, introduceren wij gelijktijdig met DNR-Q 2.0: ‘pay as you go’.
Met deze nieuwe abonnementsvorm kan je de DNR-Q gebruiken wanneer je nodig hebt, maar betaal je per gebruiksperiode van 30 dagen, naast een kleine vaste jaarlijkse fee. Voor de kleinere of minder frequente gebruiker zal dit voordeliger zijn dan het reguliere jaarcontract. Zo willen wij onze tool toegankelijker maken voor deze gebruikers.
Details en prijzen zijn vanaf maart 2021 op onze website beschikbaar.